>>> SLEVY AŽ 60 % NA SPOUSTU MODELŮ A ZNAČEK <<<
Kategorie produktů

CHPO - Skandinávský design s duší a hodnotami

CHPO - Skandinávský design s duší a hodnotami
Stockholmskou značku založil v roce 2013 Viktor Telégin společně se svým partnerem Johanem Graffnerem. Cílem bylo nejen vytvářet elegantní, dobře zpracované hodinky a brýle za přijatelnou cenu, ale i usilování o rovnocennost.
28.March.2018

Chtěli prostě šířit design pro všechny, bez ohledu na to, jaká je vaše finanční situace. Viktor i Johan si totiž v době studentských let moc dobře uvědomovali, jaké to je toužit po tom, nosit a vlastnit designové věci, díky kterým se chtěli odlišit.

Jejich produkty jsou precizně zkosntruovány, jsou stylové a čistě estetické. Mají svůj vlastní rukopis. Všechny hodinky značky CHPO jsou hlavně nadčasové a všestranné, abyste je mohli nosit opravdu kamkoliv a kdykoliv. Ať už trávíte den převážně v džínech a bílém tričku třeba ve skate parku nebo sedíte za stolem v kanceláři.

Mají jednoduchý minimalistický vzhled, který pasuje každému. CHPO budou skvělou investicí do designu, které nebudete litovat. I přesto, že jsou jejich hodinky cenově dostupné, obsahují prvotřídní japonské strojky, jsou ručně sestavené  a to vše za dodržování přísných etických podmínek, na kterých si značka zakládá.

Značka se stala známou díky špičkovému provedení a celkovému vzhledu jak hodinek, tak i kolekce brýlí. CHPO je inspirovaná skateboardingem, hudbou, uměním a všemi lidmi, kteří jejich hodinky nosí. Bez rozdílu rasy, genderu či vyznání. Proto také na svých soc. sítích a v tiskových zprávách poukazují na fakt, že chtějí být sociálně odpovědnou značkou bojující za rovnoprávnost. Aktivně se staví proti rasismu, homofobii a jakékoliv formě násilí. Díky jejich postoji si jich všimla řada médií a novinářů. Pro Viktora a Johana to ale není jen marketingová póza, oni se podle toho tak skutečně chovají. Pochopili sílu soc. médií a využili svůj vliv a dosah pro komunikaci hodnot a postojů, které jim dávají smysl.

Jejich smýšlení reflektuje i počin, kdy si zaplatili ve francouzském magazínu první a jedinou reklamu s výstižným sloganem: “Pokud nenávidíte homosexuály, lidi různé barvy pleti nebo ženy, udělejte nám laskavost, nekupujte naše zboží.” Skvěle tak shrnuli do jedné věty filozofii, kterou se firma řídí od jejího počátku. Jednou do roka vyrábí pod označením “Made for Everywhere" limitovanou kolekci, kdy 100 % výtěžku z prodeje jde charitativním organizacím, se kterými se spojili a finančně tak podporují jejich činnost.

CHPO, to je design pro každého!